Polestar завершив будівництво заводу у Китаї

Новини

Written by:

Новий завод став частиною багатофункціонального промислового центру, що поєднав виробничі цехи, випробувальний полігон, засклений атріум та центр обслуговування клієнтів. У компанії підприємство позиціонують як один із найбільш екологічно чистих автомобільних заводів у Китаї. Проект центру розроблено норвезькою архітектурно-дизайнерською компанією Snohetta.

Polestar
«Проектування першого виробничого об’єкту Polestar було для нас складним та надзвичайно корисним проектом. Інноваційний дизайн схеми взаємодії приводить творчі задуми у відповідність до технічних вимог виробництва, встановлюючи новий стандарт для інклюзивних виробничих потужностей», – сказав засновник і архітектор Snohetta Кжетіл Тредал Торсен (Kjetil Trædal Thorsen).

Найближчим часом у цехах заводу розпочнеться виробництво гібридного купе Polestar 1. Протягом перших трьох років компанія має намір випускати по 500 автомобілів на рік. При цьому другу модель – електричний фастбек Polestar 2 – збиратимуть на іншому китайському підприємстві, розташованому в провінції Лук’яо. Серійне виробництво моделі стартує на початку 2020 року.

Експериментальне складання своєї першої самостійної моделі – гібридного купе Polestar 1 – колишнє тюнінг-ательє Volvo розпочало у жовтні минулого року на заводі у шведському Гетеборзі. Зібрана тут партія з 34 прототипів мала пройти перевірку в різних погодних умовах та краш-тестах. Виготовлені вручну прототипи дозволили інженерам компанії провести більш тонке налаштування основних вузлів купе.

Polestar 1 – це перша модель у світі з активною підвіскою CESi, розробленою компанією Ohlins: залежно від дорожніх умов та стилю водіння керовані електронікою клапани на стійках підвіски змінюють жорсткість менш ніж за дві мілісекунди. Купе оснащено 6-поршневими гальмівними супортами Akebono з дисками 400 мм і планетарним редуктором, що передає момент, що крутить, на задню вісь.

Polestar
Гібридна силова установка моделі складається з 2.0-літрового чотирициліндрового бензинового мотора (338 к.с.), доповненого 39-сильним стартер-генератором та двома електродвигунами сумарною потужністю 215 к.с. Сукупна віддача силової установки – 600 к.с. і 1000 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год купе прискорюється приблизно за 4 секунди. Заявлений запас ходу на електротязі – 150 км.

На європейському ринку купе Polestar 1 коштуватиме 155 тисяч євро.

Comments are closed.