Правила підтримки системи охолодження двигуна у хорошому робочому стані

Ремонт

Written by:

Надійна та безаварійна робота «серця» автомобіля, а саме двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), не може бути без системи охолодження. Основне її призначення – примусове відведення надлишкового тепла від ДВЗ та запобігання його перегріву. Друга функція – нагрів повітря для опалення салону. Існує 2 системи охолодження ДВЗ: повітряна та рідинна. Повітряна система використовується в двигунах мопедів, мотоциклів та малопотужних двигунах. Рідина – успішно застосовується в автомобілях у вигляді води, тосолу, антифризів.

Контроль за станом системи охолодження забезпечує нормальну та стабільну роботу двигуна, його довговічність, а отже, вимагає до себе додаткової уваги. Для підтримки системи охолодження у хорошому робочому стані необхідне таке:

– застосовувати охолоджувальну рідину, рекомендовану заводом виробником;

– міняти охолодну рідину один раз на два роки або кожні 30-50 тис. км., залежно від режиму експлуатації;

– проводити огляд стану радіатора охолодження двигуна та кондиціонера під час проведення кожного планового ТО та, за необхідності, виконувати профілактику цих деталей;

– у процесі експлуатації автомобіля слідкувати за температурним режимом системи охолодження;

– при зміні температурних режимів системи охолодження обов’язково звертатись до автосервісу.

Дотримання цих елементарних правил експлуатації системи охолодження ДВЗ дозволить уникнути, вчасно запобігти або мінімізувати вплив несправностей на нормальну роботу автомобіля.

Comments are closed.